Ada123 Arkadaş lar çocuklarınıza hangi balık yağını kullaniyo sunuz yigenime alicam bide kac yaşın da kullanabilir benim bir tanesi 1 yaşın diğeri re 2 . buçuk
1mom1baby Ada123 bildiğim kadarıyla 1 yaşından sonra kullanılıyor ben ocean kullanıyorum 27 aylık yeni başladım sayılır
durupelin Ada123 merhaba 1 yaşında kullanmaya başladık möllers kullaniyoruz tutti furitti olanını balık kokusu yok kızım severek içiyor