Kizlar bu ek gida olayini ben cozemedim. Bi cok farkli dinamik var vallahi yenilikleri takip edemiyorum 🤦🏼♀️ Kizim 6.aya kadar sadece anne sutu ile geldi, sonra kilo alamadi ekstra devam sutu basladik. O sirada da ek gidaya gectik. Simdi kizim sabah lor ve azicik yumurta yiyor gun icinde yogurt, meyve ya da sebze yiyor ve corba iciyor. Ben emzirmeye devam ediyorum gun icinde sik sik sutum kesilmesin diye ancak gece emmenin ustune bir de devam sutu istiyor anca yetiyor. Ona ragmen gece uyaniyor ve tekrar emziriyorum. Kahvaltidan sonra da bazen emme+devam sutu veriyoruz. Yani gunde 2-3 kere devam sutu aliyor. Simdi ben kasik mamasi diye bi sey duydum hipp’in falan gece versiyonlari bile varmis. Bu mamalar gunde kac kere veriliyor ve devam sutunden daha mi saglikli? Benim devam sutu yerine kasik mamasi vermem daha mi mantikli olur? Ya da sadece kasik mamasi mi vermeliyim? Ne dersiniz? Siz kasik mamasi kullandiniz mi? Kullandiysaniz ek gidaya, emzirmeye ve devam sutune nasi entegre ettiniz?