Bebeğim 9 ay 22 günlük ama hala surunmuyor basmıyorda cani isteyince bazen basıyor ama çok nadir yürütecide sevmedi koyunca biraz durup ağlıyor ayakları çok harektli ama basması yok doktora sordum her çocuk farklı henüz hastaneye götürme dedi böyle olanlar varmı?