Umutkusu Bebeğim 3 ay önce emmeti bıraktı sütüm çok azdı zaten ama tam boşaktamadım bir göğsü. Orda sızlayan acıyan bir damar yolu gibi bir şey o dönem canımı acımıştı. Aylar geçti hala orda sertlik var bastırınca. Hafif acı da oluyor. Normal mi sizce.
Umutkusu Alyaa16 siz emziriyor musunuz? Ben emzirmiyorum ama o zaman başlayan acı hala özellikle de regl öncesinde hala oluyor