Selveraktas ikos58 nasıl kullanıyorsunuz? Bende ikisine yeni başlıycamda 👀 yalnız nurse harvesys şurup olarak bnm ☺️
ikos58 Selveraktas ben nurse harveys ın şurubunu bilmiyorum canım damlasını kullandım günde 5 kez 6şar damla sab sımplex 8 saatte bır 8 er damla Ama suan agulıne suruba basladım 2-3 gundur 1.25 ölceK verıyorum gunde 3 kez bır tatlı kasıgına falan denk gelır uzerınde oyle yazıyor
HavvaTuranKobal deletedmom01 bio gaia ve nurse ikisini aynı anda kullanıyorum cok sukur bileyimiz yok abartılı
deletedmom01 HavvaTuranKobal Böyle ikisini aynı anda kullanan çok duydum gördüm bi ağırlığı yada yan etkisi olmadı mı tek kullanımda pek fayda etmiyor mu?
Dorukveannesi deletedmom01 sampleks kullanıyoruz ama yanında günde bir kez de biogoia kullanıyoruz bizde çok işe yaradı . Oğlum sancısından bacaklarını bi kasıyodu mosmor oluyodu .. damlalardan sonra Şimdi daha iyi
deletedmom01 Dorukveannesi İkisini bir arada siz mi kullanmak istediniz yoksa doktor mu kullanın dedi?
Dorukveannesi deletedmom01 Doktor öyle söyledi çok fazlaydı bizimki Sancısından ememiyodu uykudan ağlayarak uyanırdı şimdi daha iyi çöl şükür .. Birde Melisa çayına başladım onunda faydasını gördüm hem sizi hem bebeğinizi rahatlatıp sakinleştiriyo .. he bide rezene içiyorum günde 2-3 bardak .. yani anlayacağınız her yolu deniyoruz 😊😊
Dorukveannesi Selveraktas biogoia yı doktor günde bir kez 5 damla dedi bende gece 12 gibi veriyorum bi yarım saat sonra da sampleks veriyorum 8 damla .. Sonra gün arası 3 kere daha sampleks veriyorum Çünkü doktor günde 4 kez 5 er damla dedi.
Selveraktas Sab simplexs kesinlikle kızlar 👍🏻 2 gündür çok çok rahatladı oğlum aşırı kolik bebegiz bide biz 😤 bio gai , maflor kullandık bana mısın demedi :( nurse harveys aldım şurup olanını onuda gece uykusunda rahat etsin diye verecegim 😀
deletedmom01 Dorukveannesi Rezene bende içiyorum ama faydasını görüyor muyum pek anlamıyorum bir de kimyon diyorlar onu da deniyorum ayy cidden bu gaz olayı herhalde her annenin kabusu 😫
Selveraktas Dorukveannesi Dorukveannesi gece 12 de sapsimlexs 8 damla gün içinde de 5 damla mı veriyorsunuz ?
Gorursensoyle MerveKya ona alıştırma bağırsakta tembellik yapıyor ve bebek alışıyor kendi yapmıyor ilerde
ikos58 Burada gazdan yakınana ve her posta yorum yapan bir anne olarak bir çok damla denedim. 3-4 gündür aguline gaz şırubunu kullanıuorum günde 3 kez 1.25 ölçek. Çok şükür oğlum rahatladı ve uyuyor bas bas bağırmıyor. İçerik olarak nurse harveys e yakın. Bir de bunu deneyebilirsiniz
Dorukveannesi Selveraktas gece 12 gibi bio yu veriyorum 5 damla . gün içinde de 4 kez simpleks 8 er damla