Ecrin1896 1 yaşına girdiğinden beri sabah ilk olarak bebek sütü,sonra kahvaltı,yoğurt,çorba akşamda bizimle beraber yemek yiyor :) böyle günü bitiriyoruz..bazen geç yatıyorsa da tekrar süt verip öyle uyutuyorum..inek sütü aldığım günlerde imek sütü de içiriyorum ama normal olarak her şeyi tüketebiliuor artık