Sevgili anneler bu benim ilk bebeğim tüp bebekle yıllar sonra oldu oğlum 3 aylıkken gözleri dalıyordu elim ve kayınvalideme söyledim zorla ikna edip doktora götürdük eeg çekildi falan herşey normal dendi sonra idrarına bakıldı bol miktarda üremesi olmuş 3 kere tekrarladı sünnet ettirdim o arada şimdi bir haftadır oğlum otururken kendini sanki düşecekmiş gibi geriye itip kolları ve bacaklarını kasıyor ne yemek yiyebiliyorum nede aklımdan bir sn çıkmıyor kime anlatsam sürekli evham yaptığımı düşünüyor Alalh için beni rahatlatacak kimse yok mu oğlum şimdi 7 aylık yarın doktora gidicez ama bilmiyorum içim içimi yiyo kuruntu yapıp duruyorum çok kötüyüm çok