3.ayda başladı beslenme reddi 6.aydayız hala aynı 3sylıkken 3saatte 180cc mama içen çocuk şuan 120 cc içse dua ediyorum şükür içti Die. Birde biberon reddi de yaşıyorum 2aydır damlalık la yediriyorum ve üstüne alerji maması kullanıyoruz daha fenalardayız yani. Ben artık geçme ihtimalini sildim kafamdan bu duruma alışmaya çalışıyorum 9 saatte hiçbişey yemeyin 30ccyle geçiştirdiğini biliyorum. Doktora götürdüm hemde 3ayrı tahliller vs çok şükür temiz mamadan sıkılmıştır dedi doktor ki doğru bu mama facia bişi ben bile kusacak hale geliyorum 1damlasında. Allah yardımcımız olsun