Benim oğlum 4 ay 22 günlük ve 2.5 aydan sonra bir hareketlendi hala durmuyor halının üstünde oyun parkına koyuyorum bi bakıyorum halının diger ucunda parkede elleri ayakları asla durmuyor ve kilo alımı çok yavaş 5 doktora götürdüm bu yüzden. Herkes şok oluyor küçücük diyor sizce hareketli olmasından mı kaynaklı ya moralim çok bozuluyor gerçekten 😔