Yrnasl Kızlar 12 gün oldu sezeryan olalı ama o kadar çok göbeğim kaldıki sanki 4 5 aylık hamileyim inmedi şişler acıdığı için korse takamıyorum. Ne kadar süre sonra eskiye döner ? Veya inmesi için ne yapabilirim
elifzeze Yrnasl kendi bedeninizden bi boy büyük beden alın ben öyle yapmistim eşim small almis o çok sıktı ve cok acımıştı kesi yerim. Medium aldim o çok iyi geldi hatta genişledi kullandıkça zamanla biraz iniyor ama tamamen düzelmiyor spor yapmadıkça
mihrosum 6 ay oldu dogum yapalı. Evet indi ama eski halime donemedim. Tamam evet cok zayıfladım ama yinede o Bolge tam gitmedi
Yrnasl Deletedmom44 şuan hamile kaldığım kilodan daha zayıfım 59da hamile kalmıştım şuan 55 im ama göbek olduğu gibi duruyor😑
Aysc Doğum yaptığım ilk 2 hafta sanki oğlum hâlâ içerdeymis gibi şişlik vardı. 2,5 aylık olduk yeni düzeldi karnım. Tabiki eskisi gibi değil.