Arkadaşlar merhaba. Bebeğim şuanda 5ay 3günlük. Bu ayın 22sinden 30una kadar haftaiçi 9.30-13.30 arası seminerlerim olacak. Kısa bir süre olduğu için annem bakacak benim evimde. O sırada bebeğim 5,5 aylık falan oluyo. Sabah evden emzirip çıkarım seminerden sonra da hemen eve gelirim diye düşünüyorum. Hem evim okula yakın hem kendi arabamla gidip gelicem ama yine de o dört saatlik sürede bir kez de olsa beslenmesi lazım. Biberon almadığı için sağıp bırakma şansım yok. Annem yaşlı kaşıkla veya başka bir şekilde sütümü veremez. Normal çalışmaya başlayınca zaten yaşlı olduğu için bakamaz diye bakıcı tutacağım. Doktoruna sordum hem süt alerjisinden şüphelendiğimiz hem de seminer dönemi meyve püresi yoğurt karışımı verilebilir diye bu hafta yoğurt tadımı yapalım. Alerji Çıkarsa kaşık maması verirsin dedi. bugün kızıma kendi mayaladığım yoğurttan vermek istedim ama sevmedi hiç. İlk kaşığı aldı sonra ağzını kapattı. Sizden ricam başka ne verebilirim doyurucu olabilecek ve 5,5 aylık bebeğe zararlı olmayacak şekilde. İlk bebeğim olduğu için tecrübesizim ve ayın 22sine kadar en azından alışsın anneme zorluk olmasın diye biraz biraz vermek istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim