Araseymen sanırım sıcklardan oluyo bu ara çoğu annenin şikayeti işthsızlık. Bnm oplum 14 aylık pda aşırı işthsızlştı sıcklar geldiğinden beri dün oda aç aç akşam etti. Bütün gün yediği ne biliyormusun sabah birazcık yumurta ve kaşık maması yedi az bişey( kaşık mamasını zorda olsa yiyor yemeğe ağzını açmıyor) öğleden sonra 3 4 kaşık çorba ikindi vakti köfte sundum yemedi yarım domates yedi akşam yine bişey yemedi bi iki ısırık karpuz yedi biz yerken. Yatarkende yine muzlu cevzli pirinç unu yedrdim zor şer. Bu kadar yani hiç ana yemklerden istemiyor napıcamı şaşrdım. Emiyor benmki o yüzden içim bi nebze olsun rahat ama yinede butun ihtiyacını karşılayacak sütüm yok. Ve sabah uyuyamıyor uykusunda devmlı ağlıyo çnkü acıkıyor hem uyumak istiyor hem gözü kapalı ağlıyo emzryorum ama sabaha kadar bütün gün bende mandıra değilim sonuçta yetmiyr😏😏 inşallah bu süreç geçicidir işthsız çocuklar çok zor birde bnmki dün bütün gun su içti. Ama öyle boyle değil suya saldırdı resmen. Demkki sıcaktan yemiyorlar. Sende su vermiyorsan biraz vermeni tavsiye ederim. Bnce bu sıcakta ihtiycları var.