Feyza97 Kızlar 8 aylık kızım hiçbir şekilde üstünü ortturmuyor varmı bizim gibisi. Gece hep üstü açık yatıyor ne giydircegimi şaşırıyorum tulum kullaniyormusunuz nerden aldiniz yazın kullanılan tulumlar nasıl oluyor tavsiye eder misiniz
Ikrazumra19 Feyza97 ince pjama giydiriyorum evler zaten sicak ustunude ortmuyor oldu olasi sevmez ustunu hic ortmeyi yaz kis acik yatiyir
Annesininpogacayanagi Feyza97 bizimkide öyle canım 8 aylık cok dönüyor o actıkca ben kapatıyorum ama gece yatarken hep acık evler cok sıcak zaten ben bunalıyorum cocuk nasıl bunalmasın bide uzun kolla yatırıyorum.
Feyza97 Ikrazumra19 25 derece bizimde şuan ama bacaklar yanaklar buz gibi oluyor uzun ince pijama ile bile 3 gün ateşlendi vicdan yaptım usuttu mu diye
Ikrazumra19 Feyza97 valla nasil alisirsa oyle gider cocuk bu elbet hasta olucak ki usuyecek hava yok artik 😊
Feyza97 Annesininpogacayanagi evet devamlı sağa sola üstü kapalı hissetsin kıyamet kopuyor bende pes ediyorum 😅