Kızlar bnmde 2 aylık bebeğim var.her defasında tekrarlanan.Doktora gittim antibiotik verdi ama o da işe yaramadı.Süt birikintisiymiş nedeni.Gögüsüme dokundugumda alev alev yanıyor,elektrik carpmış gibi agrı oluyordu,birde topaklasma vardı gögsümde ilk önce sıcak komples yapıcaksınız sonra masaj,sonra sagıp üzerine emzirio daha sonrada soğuk komples yapıcaksın demişti öle geçiyo.hala yenilenio ara ara.Emzirdiğimiz müddetçe olabilirmiş.