Melekkkk19 Merhaba anneler bebeğimde egzama var dönem dönem cogaliyor sizin kullandiginiz bir ürün varmi vücüdüna kullana bilcegim. Üredern lipo kullandim fena degildi aslinda ama daha iyileri varmis. Coresatin Pembe kullananlar varmi?
Elasevinc Melekkkk19 Merhabalar benim oğlumda da çok yoğun bir egzama var mustela stelatopia kullandık olmadı bepanthol sensiderm kullandık olmadı linola kullandık olmadı şu an eczanelerde yapılan tamamen doğal egzamalı bebeklere uygun eczacıların yaptığı bir krem varmış bugun onu yaptırıp kullanmaya başlayacağız
zuzula Melekkkk19 biz mustela kullandık önce şuan biodermaya geçtik bioderma daha iyi geldi ama hiçbiri tamamen gecirmiyor hafifletiyor sadece.Keşke geçirse😔
Ozlemyilmaz Melekkkk19 pembe değil de kırmızısını kullandım hafifletiyor kış aylarında kurutmuyordu nemlendiriyodu o kdr su an bıraktım tamamen geçmiyor sönüyor biraz sonra tekrar çıkıyor
Melekkkk19 Elasevinc cok teşekkür ederim vallah cok zor böyle insan onu öyle kaşınırken görünce canım çıkıyor birşey yapamıyorum diye. 😪😥
Melekkkk19 Ozlemyilmaz bende deniyeceğim doktorumuda pembesini önerdi bakalım inşallah birazda olsa iyi gelir 😪
Elasevinc Melekkkk19 ben size eczacının adını da vereyim bir araştırın belki bu kremler iyi gelir uzman eczacı hülya kayhan yapıyor bi bakın hangi şehirdeyseniz bayilerini bulup yaptırın
Melekada Arkadaşlar az fotograf atarmısınız benım bebegındede olustu doktor bepantol krem yazdı gecmedı
mystery34 Ben ne kremler kullandım hiç biri fayda etmedi keçi sütlü mamaya geçtim biraz azalttı annem geçen okutmuş tamamen geçti 😂😂 şampuan ve krem mustela stelopia ama fayda etmiyor o yüzden bioderma aldım denicem