Gun icin de çok zor uyuyor. Zorla sakinleştirip uyduruyorum, neredeyse 1 saat uğraşıyorum ama yerine koyunca 5 dk uyumuyor. Uyanık olduğunda da hep ağlıyor. Geceleri uyuyor çok şükür 🧿 2 saat arayla emmeye kalkıyor ama gündüzler tam bir işkence.Nezaman düzene girer acaba