Svdmm Isofix olmak zorunda mi ? Fiyatlar almis basini gidiyor ? Sizler neler kullaniyorsunuz memnun musunuz ?
Rrraaaiiinnn Svdmm merhaba bizim aracınızda isofiks yoktu kemerli bağlanan aldim bugun geldi umarim memnun kalırız ama bulamasam icime sinen isofiks taktrcaktik ayrı masraf olacaktı ama napalim yapacaktık ins kemerle bağlantıdan memnun kalırız 🙈😁
HasanCinar Svdmm biz elele baby isofix 360 derece dönebilen oto koltuğu aldık kullanışlı baya sadece kemer bağlantısıyla olanlar hakkında bilgim yok maalesef
Svdmm Rrraaaiiinnn memnun kalirsaniz lutfen tekrar yazin 😁 sanki motorlu araba aliyoruz nedir bu fiyatlar ya.
Svdmm Rrraaaiiinnn Hunilianne Naz_N HasanCinar Ali280919 Rrraaaiiinnn Canlarim HasanCinar denizcocuk Leman01 Açıkcası görümcemden kalma bir oto koltuğumuz var baby max marka , isofix yok dönmüyorda ama 4 kademeli yatar pozisyonu var . Aracimizda isofix var ancak elimizde olan oto koltugunda yok.onca para verip isofixli mi almalıyım yoksa elimdekini mi kullanmalıyım bilemedim.kemerli olanlar sağlam baglanirsa guvenilirmis ama herkes isofixten bahsedince insan tedirgin oluyor.arabaya saglam bir sekilde sabitleyip daha da cikartmayi dusunmuyoriz zaten.ama hala kafam karisik 😊
Rrraaaiiinnn Svdmm ferrai marka aldim adac tesyinden geçmiş en uygun fiyatli buydu bizim için marka olarak ve dediğinize katılıyorum acayip pahalı urunler var akmadan onc3 gecmisnpostlara baktim sizde oyl3 yapin yorumlar var bi sürü ürünleri n b3lki yardimci okur size yazan olmadığından beklemeyin bosa eski postlar a bakmak en iyisi
Ejderhahavva Svdmm valla bütçenizi bilmiyorum ama ben 1150 liraya aldım iki hafta oldu isofixli yatabilen derken zaten çok fazla yatmıyor koltuk uzun yolda 2 3 sattte bi mola verilir
Svdmm Naz_N bir arkadasimda da besafe isofixli izi comfort 3 varmis bana verebilecegini soyledi ancak ayni sehirde degiliz.siz memnun musunuz? Köpükleri ne kadar süre saglam kaliyor acaba ?
HasanCinar Svdmm dönüyor olması çok kullanışlı özellikle seyehat zamanında yemek yedireceğim zaman kendime doğru çeviriyorum güneş falan geldiğinde yönünü çeviriyorum o yüzden bana çok kullanışlı geliyor
Canlarim Svdmm ben de 3 ay önce aldim isofix li kraft marka 360 derece donebilen,çok memnunum.Kemerle arkadan baglabiliyor da.Ama sadece kemrle kullanilan nasıl,kullanışlı mi guvenilir mi hiç bilgim yok.