Deletedmom315 Kızlar e devletten baktığımda ödeme aşamasında diyor bu ne demek oluyor yani para yatmış mi daha yatmamış mi?
semakygz Deletedmom315 odeme asamasinda yaziyorsa daha yatmamis demektir. Benim de suan odeme asamasinda gorunuyor ve daha yatmadi sadece talebiniz onaylandigi icin odeme asamasin da yaziyor.
Deletedmom315 Haticekkbkr eşim bebeğin kimliğini çıkartmaya gittiğinde yapmıştı SGK’dan yapılıyor sanırım
Deletedmom_9857 semakygz yatmış oluyor canım kişi almadığı için ödeme aşamasında diyor 🌸 benim de öleydi ödeme aşama yazdığı gün aldım