Lidya22 Kızlar doğum yapalı 17 gün oldu idrar yolu enfeksiyonundan geberiyorum 3 gündür emzirdiğim için ilaç içemiyorum korkuyorum sizin emzirme döneminde içtiğiniz bebeğe geçmeyen bir ilaç var mı ?
Umutegem Lidya22 cnm kafana gore ilac onerisi olmaz git hastNeye bi gorun bence doktor emzirdigin icicn de ona gore ilac veriyor