6 aylık kızım 9-9:30 gibi gece uykusuna geçiyor. 12 ye kadar güzel kesintisiz uyuyor hemen hemen. Ama 12 den sonra ne oluyorsa artık bi türlü derin uykuya geçememeye, saat başı veya yarım saatte bi uyanmaya, emmeden asla uyumamaya, emzirmeyip uyutmaya çalıştığımda susmadan ağlamaya başlıyor. İki tane dişini 4 aylıkken çıkardı. Doktor yeni hemen yeni çıkacak diş daha gözükmüyo dedi. Hayır yani 12 den sonra ne oluyorda böyle oluyo anlamıyorum. Her gece aynı şey. Ve bu yaklaşık 3 aydır böyle. Gece uykusuna güzel saatte geçiyoruz uyutmadan önce emziriyorum altını değiştiriyorum odasını her şeyini ayarlıyorum. Ama yok gece uykularımız çok sıkıntılı 12 den sonra sabah 5-6 kadar böyle devam ediyor ve sonra da tamamen uyanıyor. Gündüz iyi sayılır. Bu durumu yaşayan var mı nedennnn 🙄🤦🏻♀️