akillibidikcgty Ben ilk ek gidaya basladigimizda almistim tabagini. Bir donem kizimin istahi birden kesildi, yememeye basladi. Yemediklerini dokuyordum. Bir gun ben yiyeyim kalani dedim, igrenc bir deterjan kokusu ve tadi aldim. Elde de tikasam makineye de atsam, o bulasik deterjani kokusu kaldi tabakta ve icine koydugum yiyeceklere sindi. O yuzden kaldirdim, kulkanmiyorum. Onun yerine gittim melamin kirilmaz tabak aldim birkac tane. Vakumu falan cok guzeldi ama bu yuzden kullanmiyorum artik.