Annebernaaa Aynısı. Kızım 11 aylık olacak. Başta gece güzel uyuyordu. 10 buçuk, en geç 11 gibi uyuyor. Beşiğe koyduğumda emziği düşünce uyanıyor. Emziğini verip geri yatırırım. Saat 3 gibi de emziririm, ama alışkanlık çünkü aynı saatte uyanıyor. Bazen uykuya dalamadığı oluyor. Sanırım sıcaklardan böyle oluyor. Sabah da en geç 8de uyanmış olur.