Gulcin25 genellikle bu aylarda kilo alımı düşüyor, 4 aylıkken 200 gralmıştı kızım şimdi 5 aylığız yine 200alımş,çok güzel emiyor sütümde var ama almamış kilo,2doktora gittim ikisi de mamaya başla falan demedi çümkü sütümün olduğunu biliyorum ,bu aylarda hızlı büyüme oluyor ve çok hareketliler.Doktor bir ay takipte kal dedi bakalım 6.ayda ne kdr kilo alacak.