Arasveannesi68 Bebeğm tam besbucuk aylık mamayı inttwn siparis ediyorum gelmesi de yaklaşık 1 hafta sürer bebeğim 5 ay 20 günlük fln nolcak 2 numara kullansam bsy olmaz değil mi eşim endişeli biridirnnolur nolmaz fln diyo blemedm🤷🏻♀️
Umutkusu Arasveannesi68 geçenlerde burda yazmışlardı bizim de aynı ay olduğu için dikkatimi çekmişti. Alıp kullananlar varmış. Ben aptamil in danışma hattını arayıp birkaç şey sormuştum içiniz rahat etsin istiyorsanız müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz