Deletedmom310 Kızlar dış kaşıyıcı kaç aylıkken kullanılmaya başlanır bebeğim 4 aylık dişleri kaşınıyor dış kaşıyıcı alsam damaklarininacitir mi acaba şuan bide yumuşak güzel onerebileceginiz bı marka var mı
12sb Deletedmom310 canım birde küçük al hafif olsun ben iki tane almıştım büyük olanı tutamadı ağır geldi🙂 ben civilden almıştım markasını hatırlamıyorum
Kubraegit1 Deletedmom310 Eczanelerde satılanlar hafif ve yumuşak oluyor 🥰 Ben e bebekten almıştım 16 tlye 😃