Merhaba sevgili anneler ikiz bebeklerim var. Bebeklerimden bir tanesi biberona ve burnuna doğru baktığında gözlerini şaşı gibi yapıyor İçe doğru kayıyor ve uykuya dalarken sanki gözleri titriyor gibi böyle olan var mi aranızda çok endişelendik. Bunu son bir haftadır yapıyor. prematüre doğdular 6. Aya girmek üzereyiz düzeltilmiş ama 3 buçuk aylığız ona göre değerlendirin lütfen.