Evet arkadaşlar hatırlayanlar olur. 24 günlük anneyim. 2. Kez mastit için hastanedeyim. Meme ultrasonu sonucumu bekliyorum şu an. Mastit olmuşum baktığında çok sütüm olduğu düşünülür demi. Ama yok ya da az bilmiyorum. 2 gündür oğlum çok halsiz görünüyordu gözüme ve bence hiç kilo almamıştı son kontrolden beri. Doğru bilmişim bugün oğlumu da acilen randevu alıp doktora getirdim. Bir haftada hiç kilo almamış. Bana göre emiyor memeyi doğru tutuyor ama neden olmuyor neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum. Gönül isterdi ki rahat rahat emzireyim oğlumu. Şimdi acil mama takviyesine başlıyoruz. Yine de anne sütünü teklif edeceğim elbette hep; ve emzirme danışmanı çağıracağım. Belki bir ihtimal yanlış yaptığım bir şey vardır da düzeltir oğlum iyice içer sütü. Kendimi çok yetersiz ve suçlu hissettiğim için buraya yazıyorum. Beni anlayanlar olur biliyorum çünkü