Kızlar 17 gün önce doğum yaptım zor bi doğum oldu alışma kabullenme sürem derken 17 gün olmuş. Göğüs ucum yok hastanede hemşireler tutturuyodu ama ben evde asla yapamadım tutmuyo sinirleniyo silikon uçla emziriyorum. Sütüm var çok şükür tek göğüs emzirirken diğerini mochi ile sağıyorum. Oğlum yarım saat kırk dakka emiyor göğsümü. Sonra gaz çıkart altını değiştir derken tekrar meme istiyor tekrar veriyorum. Sonra gaz çıkartıp uyutmaya çalışıyorum ama uyumuyor. Diğer göğüsten yaklaşık 40 ml süt geliyosa onuda içiyo öyle uyuyo. 1 saat sonra uyanıyo yine acıkmış ama o bi saatte benim onu doyuracak sütüm gelmiyo aç kalınca ağlıyo bizde mama destekli gidiyoruz. Aslında çiş kaka çok bile yapıyo günde 10 kere bez değiştiriyodur. Hemşire ne zaman isterse ver emsin diyor ama süt gelmeyince memede uyumaya alışır diye düşünüyorum bi kaç ay sonra işe başlayacağım için alışmaması lazım. Sağdığım sütüde biberonla veriyorum meme reddini o yüzden yaşıyoruz sanırım kolayına geliyor. Bide mama verince doyduğu için süt eskisi kadar doyurmaz diyorlar. Bana yol gösterin ilk anneliğim ne yapmam lazım.. sıralama mı yanlış acaba. Her emmede alt değiştiriyoruz bu durumda bile pişik oldu. Akıl almaya çok ihtiyacım var tecrübeli annelerden. Yardım lütfen 😔