Crn21 İkisinin arasındaki farkları biliyomusunuz ?? İkizlerim dogdugundan beri premium kullanıyodum simdi 7 aylık oldular ben cok memnunum bezden ama numara büyüdükce yumusaklıgı azalıyo emici özelligi azalıyo sanki normal primayı deneyen anneler sizce nasıl ?? İkisi arasında cok büyük fark varmıdır ??
Babe Crn21 aktif bebek kullaniyoruz ben e bebekte sormustum aradaki farki.premiumcare pudrali dedi pisik yapmiyor dedi.Ama aktif bebekte de biz pisik sorunu yasamadik.Emicilik harika gercekten de 12 saate kadar sizdirmiyor
PembePelikan Crn21 prima aktif bebe çok daha iyi hem ince hemde emiciliği daha fazla. Premium care daha kalın hemen doluyor ve rahatsız ediyor parası da gereksiz yere daha fazla..
bbmbbm Crn21 premium care pişik yapmasın diye ben ilk 4 ay kullandım daha sonra Prima aktif bebeğe geçtim o da pişik yapmadı şükür aktif bebek diğerine göre biraz daha ince yok gibi ama bence ikisinin de emici özellikleri tartışılmaz ikisi tür bez de işini iyi yapıyor😂
Crn21 Babe cok tesekkür ederim gerci pişik konusu bebekten bebege göre degisiyo ama yinede cok büyük farklar varmı merak ettim neyseki yokmus cok saolun 👼🏻
Crn21 PembePelikan bizde simdi 3 numara kullanıyoruz 4 e gecicez bu hafta dikkatimi ceken sey numara büyüdükce sanki emicilgi azalıyo gibi geldi bugün sabah kızımın altını degistigmde beline kadar sızdırmıstı 1 ve 2 de hic öyle sorun yasamadım eger normal primada böyleyse en azından premiumn numara büyüdükce bi özelligi kalmamıs oluyo bence
Crn21 bbmbbm bende bazen bezimiz bitince denemek icin baska bezler alıyodum gercekten rezaletler primada bir sorun yasadıysam onlarda on sorun yasadım cidden prima bu konuda cok iyi ama premium sanırım numara büyüdükce özelligini kaybediyomus gibi geliyo bana 1 numarasına göre 3 numara daha ince 4 e gecicem premiuim mu alsam normal prima mı alsam onun kararsızlgnı yasıyorum acıkcası 🙈
susiron Crn21. Aktif bebek daha guzel ince ve dolsa bile agirlasmiyor o kadar premium bende kullandim bazen mecburen kullaniyorum begenmiyorum kalin ve kaba geliyor bana
Esarikayy Crn21 bnde premium care kullanıyorum. Sadece 1 gece aktif Bebek kullandim. Heryerini kıpkırmızı yaptı çocuğun
Crn21 Esarikayy hadi yaa cok kararsım kaldım simdilik 1 paket aldım insallah premium kdar memnun kalırım ben 🙈 koku sorunu yasadnzmı premiumda
Esarikayy Esarikayy hiç koku problemi yaşamadım canim. Bu arada Premium care in kurulugunu aktif bebek sağlamıyor. Çocuk bir kez çişini yaptı mı doluyor üstündeki göstergenin rengi falan dağılıyor düşün ne kadar ıslak tuttuğunu. Daha 1 saat olmuştu baktığımda. Ele hasır hasır geliyo sanki nsylonlu gibi😀 ben hiç sevmedim 1 paket olduğu gibi çöp oldu
susiron Crn21 aktif bebek te aman aman koku almiyorum ben memnunum dediginiz gibi premium daha cok kokuyot sanki
Deletedmom348 Crn21 Normal primayı kullanmadım ama premıum care ile pampers I kullandım. Farkı pampers kesinlikle daha yumuşak ve konforlu yokmuş gibi bez. Ama normal primayı bilmiyorum. Bu ikisi pahalı numara büyüdükçe normal primaya geçsem iyi olacak bende artık
espalp Crn21 bana aktif bebek dokunduğumda daha naylon hissi veriyor o yüzden sevmiyorum. Günlük rahatlığı çok beğendim ama gündüzleri onu geceleri premiumu takıyorum
Crn21 B123 cogu kisi sizin gibi demis sanırım gecicem bende artık normalinr cünkü premium numara büyüdükce özelligini kaybediyomus gibi geliyo bana
Sedauznr Crn21 premium care daha uzun süre kullanılıyor hemen dolmuyor hemde kuru, diger prima, pampers vs daha cabuk şişiyor, tabi bana göre ,mesela premium care günde 5 kez ise digerleri 10 kez
Crn21 Sedauznr aaa bu yönden hic düsünmemistimm buda cok mantıklı aslında cok karıstı kafam 🙈🙈 simdi bi paket aldım bakalım baslıcam geldiginde insallah oda güzeldir