Bu benim ilk bebeğim sezeryan ile doğum yaptım toparlanma sürecinde kaynanam ilgilendi bebekle gazlı hir bebek olduğu icin salladı uyutmak icin ve maalesef alıştı. Yolun başındayken bu durumu bıraktırmak istiyorum yardımcı olur musunuz jasilxbir yol izlemeliyim