Kızlar bebeğim 6 bucuk aylık. Son bir haftadır bir hareket yapmaya başladı sizinkilerde yapıyor mu yoksa bir sıkıntısı olduğu içinmi yapıyor acaba. Kendini sıkıyor ama nornal bir sıkma değil nefesi bitene kadar yani. Genelde kucaktan indirdiğim de yapıyor