Heide biz o dönemde çok fazla gaz sıkıntısı çektiğimiz için her emzirmeden sonra uzun süre uğraşırdım gazını çıkarması için,tabi gaz damlası da kullanırdım. Biz de en etkilisi uyanıksa dizime yatırmak, uyuyorsa da sırtına aşağıdan yukarıya parmak ucumla çekerdim o baya işe yarıyordu