Blackforrest Kızlar ya Bebeğim 2-3 gündür kakasını yapmıyo. Bu normal sanırım anne sütü alıyor. Ama çiş de çok az yapıyor. 2-3 gün Önceye kadar bezleri dolu dolu olurdu şimdi kaç saat geçse de dolmuyo bezi 🤷🏻♀️ Bunun doymamasıyla falan alakası olabilir mi.
Pelin87 Blackforrest sütünüz azalmış olabilir mi ya da bebeğinizde idrar yolu enfeksiyonu da olabilir
Deletedmom289 Blackforrest 10 gunde kadar kaka yapmamasi normal..ama cisi normal degil demekki sutun az yada yetmiyor emmedigi icinde cis yapmiyor..bebeginde huzursuzlk varmi surekli aglamasi falan varmi
AylinV Blackforrest benim kızım da 5 aylık canım zaman Zaman az çiş yapıyor. Doktorumuz normal yaz aylarında dedi. Terleyerek de sıvıyı attıkları İçin idrar çıkışlarında azalma olabilir dedi. Yani bence kötü düşünme 😘😘
Blackforrest Pelin87 ya sütüm var aslında mesela bi taraftan emerken diğer taraftan akar. En baştan beri böyleydi sütüm hala da öyle.🤷🏻♀️ Yine de az yapması garip geldi
Blackforrest Deletedmom289 huzursuzluk var evet ama sütüm var yani farkediyorm emiyo ama daha mı sık emzirsem bilemedim
Blackforrest AylinV ay inşallah öyledir 🙏 süt yetmemesi çünkü mümkün değil gibi çok çok var yani sütüm çok şükür 🤷🏻♀️
Pelin87 Blackforrest bence takip edin, az emiyor olabilir bir sıkıntısı olduğu için, diş çıkartıyor olabilir
elif-emirinannesi Blackforrest bezinde turuncu kırmızı lekeler varsa terlemekten çiş yapmıyor olabilir. Bol bol emzirin. Benim kızıma yaz ayında kaynatılmış ılıtılmış su verdim çünkü çiş yapmıyordu ve sütteki su yetmiyordu