Öncelikle selamünaleykum hanımlar.2 ay 14 günlük bebeğim. İlk 5 gün memeyi bir türlü tutturamadım ucu olmadığı için. 5 gün kontrolde doktorum silikon meme ucu kullanmamı önerdi. Ve kızım meme ucuyla çok güzel emmeye başladı. Zamanla kendi ucum çıktı ama birtürlü almıyor. Silikon u takıyorum bir 5 dakika sonra çıkarıp kendi mememi veriyorum yok kıyamet kopuyor. İnst.da emzirme danışmanı var sağolsun öneride bulundu hergün silikon ucu küçük küçük kes diye ona başladım şimdi de dili yara olur mu korkusu sardı beni. Deneyimli olan illaki vardır bana da yardım edin ne olur artık silikonla emzirmekten yoruldum. Sanki emzirmiyorum işkence çekiyorum onunla. Yorumlariniz için şimdiden teşekkür ederim 🤲