Günaydın. Arkadaşlar haftasonu kızım eşim ben memleketemize gidicez 2 günlüğüne. Evin her yerinde balkonda bile sineklik var ama yinede iceri dışarı girerken flaan eve sinek giriyor. Sinek ilacı sıkmak istemiyorum odaya. Her ne kadar havalandirsakta. Kızım 3.5 aylik ne kullanabilirim. Veya sinek isiriginin kizima bir zarari olur mu ? Sıtma yapıyor cnku bazi sivrisinekler :( Bilgisi olan ?