Yasemin000 Ado genelde püre şeklinde veriyordu kuzenim arkasına su ama şu an ameliyat oldu hiç iz yok ve her şeyden yiyor çok geçmiş olsun🙏🏻🙏🏻
Z-uma Ado bebeğim hastanede kaldığı için hortum izi vardı hala var sadece çorba verdim şimdi yeni yeni elimle pütürlü veriyorum yiyor yinede yanlış Bilgi vermeyeyim
Ado mihrosum yardım eden kimse yok tabi kimsenin ilgisini çekmiyor postumuz başka şeyler olsa hemen cevap üstüne cevap verirler yardım edin nolur
Sultanas Ado öyle dusunmemelisin öyle bebeği olanlar muhatemelen postunu görmediler bilgisi olmayan arkadaşlar üstte kalsın diye yardımcı olmaya çalışmış herkes bilgisi varsa yorum yapar canım