Ela41 Bebeyım 11 aylık oldu ustte bır dıs altta 3 var nasıl becerıyosa dışlerını gıcırdatıyo boyle yapan bebekler varmı acaba ne yapmalıyım😇
Thesra Ela41 Evet bebeklerin mental gelişim süreçlerinden birisi aslın da buda:)Dişlerini keşfediyorlar benim kızım da yapıyordu merak etmeyin kendi kendine bir süre sonra bırakıcak🥰
Ccansuu Ela41 kızım da 10 ay 22 günlük üstte 4 altta 2 dişi var özellikle uykuya dalarken çok gıcırdatıyor normal bişeymiş umarım bir an önce geçer kıracak diye korkuyorum bir de o ses çok sinir bozucu 😀
Deletedmom388 Ela41 9ay 12 günlük geçen ay sürekli yapıyordu şimdi unutmaya başladı nadir yapıyor😊Sanırım çoğu bebekte olan bir durum
Thesra Ela41 Bende öyle düşünmüştüm başta ailede de yapan olunca acaba taklit mi genetik mi diye sormuştum kendime.Araştırdım gelişim göstergesi olduğunu öğrendim:)