yavrusununannesii Sezeryan doğum yaptm 40 gün oldu hep kabızlık çekiyorum yok mu bi çözümü fikri olan
Thesra yavrusununannesii Yeşil yapraklı sebzelerden tüketin.Meyvelerden kayısı veya hoşafı artık hangisini severseniz ondan tüketebilirsiniz.Eğer bu şekilde geçmezse hemen bir sağlık ocağına gidin doktorunuz size yardımcı olucaktır.Kabızlık giderici ilaç vericektir