Merhaba annelerimiz bebeğim 6 buçuk aylık sabaha karşı uyanıyor emziriyorum gözleri kapalı şu bir haftadır yatağın içinde döne döne mızmızlanıp ağlıyor emziriyorum 5 dk sonra yine aynı neden böyle bişey yapıyor anlamıyorum çok şükür sağlık sorunumuz yok beşiğinde yatıyor normalde ama sabah karşı sürekli mızmızlandığı için yanıma alıyorum sonrasında yine aynısını yapıyor bu konuda ne yapmalıyım böyle sorun yaşayan bebişler var mı bir öneride bulunun lütfen 🙏