Caglasu bukadar uzmeyın kendınızı.yeterki sizin sutunuzu ıcsın.benımde bebeğim yenı cıktı kuvezden.gucu az oldugu ıcn cekerken yoruluyor uyuya kalıyor.ağzı süt dolsa bıle yutmuyor uyanıkken.ıstemyr mememi.bende saatlerce uğraştm haftalarca.sonra kuzenım zorlama yeterkı senın sutunu ıcsın.smdı yoruluyor cok ondan bıberon kolayına gelıyor benım arkadasmın 5.aydan sonra tuttu annesını oda prematureydı.tutmasa bıle uzulme onemlı olan senın sutunu alıyor olması dedı.oyuzden ben kusturana kadar cocugu uğraşmıom.hayırlısı dedm.suan biberon verıyorm.9 gundur.