Bebeğimle aramızda kan uyuşmazlığı var. O yüzden sarılık olma ihtimali yüksek. İlk günlerde süt hiç gelmedi. Şimdi de çok az geliyor. Her 3 saatte bir 30 cc mama(günde 8 sefer) her iki-üç saatte bir de meme veriyorum. Sizce yeterli mi?
Bir de çoğunlukla uyuyor. Mama verirken bile. Yalnızca altını açınca uyanıyor. Bunlar yenidoğan bebek için normal olan şeyler mi?
Tecrübeli annelerden yardım istiyorum.