Dün eşim gilin köyüne gittik bende gittim torunlarını görüp sevsinler diye.ama ağlayarak döndüm. Kayınbaba ile aram iyi değildir.konusmadim eltimde ordaydi.biz gelince kaktı gitti.his geldin bile demedi.3 aylik bebegim. Ilk defa görüyorlar hayırlı olsun bile demedi. Kaynım 40 tl taktı çocuğuma şaka gibi. Kayınbaba sürekli bana lag söylüyor eşim yokken.hava çok sıcak sinek vardı bebegim durmadı ağladı hep uyumadi.evinizde oturun dondurmanızı yiyin gelmeyin dedi.bende siz izlemişsinizdir diye getirdim bir daha ozlesenizde getirmem demem. Bide konusmamadigim eltim kiraz getirmiş.kayinbaba kaynana yedi .banaikram bile etmediler ve ben emzikliyim. Çok zoruma gitti. Eşimde fark etmiş.eve geldi dedim ben senin için.gitmistim
Bir.daha özlerlerse goturmicem dedim.guya elimde kaynana gilde konuşmuyordu.bir samimiler.cok zoruma gitti.daha çok şey varda uzun olur diye yazamıyorum.esimimde çok zoruna gitti.iyi oldu aslında ailesine toz konuşmuyordu ben söylediğimde.goremiyordu bazı seyleri