Defnelinamm12 Merhaba bayanlar çocuklarınıza hangı marka güneş kremi kullanıyorsunuz kızım 18 aylık önerilerinizi bekliyorum
Dunyamsensn2008 Defnelinamm12 Krem olarak mı losyon olarak mı bakıyorsunuz ,arada bir fark var mı bende onu merak ediyorum?