Kızlar ayın beşinde oğlum 4 aylık oldu ve 4. Ay aşısı vurulacaktık, dün acilen memlekete gelmek zorunda kaldık ve aşı randevusuna gidemeyeceğim (bugün) 1-2 hafta ertelesem aşı vurdurmayı olur mu ? Yoksa belirli bi süreyi geçmemesi mi lazım vurulmak için (4.aylık aşıları)
- Aydaki aşıda ebe gün vermişti çünkü şu tarihte vurulman gerekiyor diye acaba her aşıda aynı mıdır?