Yusufunannesii https://imgyukle.com/i/y6TedU bunu kullanıyorum oğluma yüz ve vücuduna evet parfümsüz ama Bi değişik kokusu var yinede ve çok akışkan normal mi bizimki mi anormal?
Zeyno111 Yusufunannesii Bizimde aynı akışkan ama acı koku yok sanki farketmedim normal güneş kremleri gibi