Defnekayra 4 aylık koz bebegımde vajınal akıntı gördüm yasaynlr war mi norml mı bıde vajınada ve popo arasnda bırz bi yırtılma war
Atikeemre14 Defnekayra bence akıntı normal benım bebegıdede oluyor ama ıcın rahat etsın dıye goturebılırsın popoda yırtılma var derken nasıl bır yırltılma gabızlıktanmı yırtıldı
melek0707 Defnekayra benim bebeğimde 4 aylık aynısı bizde de var doktor akıntının normal olduğunu söyledi
Kaveda Defnekayra canım popo yırtılması gürültülü gazdan veya kansızlıktan oluyor krem yazıyor doktor anestol pomad onu kullanıyorsun bide poposunu ılık suya oturttun. Kabiz olmasini engellemeye çalışın
Kaveda Defnekayra gaz sancisidir o zaman canım bi süre gaz yapıcı şeyler yemeyin .mama yiyorsa sallayarak vermeyin hafif kaşıkla karıştırarak hazırlayın geçmiş olsun