Berivankuru Merhaba hanımlar kızım 11 ay 3 günlük yemek çok güzel yiyen kız gitti yemek düşmanı geldi çıldırıyorum. Çok fazla zayıfladı ne yapacağımı bilemiyorum. Dün resmen 3 kase ayrı ayrı yemekler çöpe gitti.bana bir akıl verin ne yapmam lazım.
Rzgr Berivankuru bu aylarda yeme gerilemesi olabiliyor bebeklerde. Oglumda 11. Aydan 13. Aya kadar sadece corbayla beslendi. 13. Ayda azi dislerini cikartmasiyla bu çilemiz sona erdi. Azi dislerini cikartma sureci biraz agrili ve uzun bir surec. Bu yuzden bebeginiz yemiyor olabilir. 1. Yasindan sonra tamamen yeme duzenleri olusuyor.
zumramomm Berivankuru merhaba canım benim kızımda 11ay 11gunluk 8.ayindan beri aynı sikintilari yaşıyorum.ust ve alt toplam 4disimiz var 10.ayda tamamlandı tam çıktı yer artik derken azı dişleri başladı.bu daha zormuş yine redlere başladık çok kiloda alamıyor bu yüzden .tek içtiği çorba günde 2ogun o da .başka asla birşey ağzına surmuyor. Sabırla bekliyorum geçmesini kansizlikta var o da tetikliyor büyük ihtimal😔
Muhammed_sefa05 Berivankuru Canm bende senin gibiyim 12 yıl 1 ay 3 günlük oğlum yemek yerdi eskiden iyiydi yani son 20 gündür hiç bişey yemiyorum bende yapıp yapıp dokuyorum vala napacm bilmiyorum öyle çok zayıflamış ki napacam bende normal mi deil mi bilmiyorum.bende ınslalah en kısa zamanda yerler ınslalah diyelim
Rzgr Berivankuru duzelecektir merak etmeyin. Benim oglumda köpek dislerini cikartiyor ve sadece emiyor. Dis donemi normal bunlar😊oglumda sizin aylarinizdayken 3 ayda 300gr almisti. Sonra toparladi.
Betl Benim oğlumda 15 aylık doğru düzgün hiç bir şey yemiyo mama yemese resmen gün içinde aç gezecek 😫
Berivankuru zumramomm muhtemelen bizde de var kansızlık cunki kan ilacını hiç kullanmadım. Ve ocean kullanıcam sağlık ocaginin verdiğini kullanmicam. Bizim kıza yaramıyor
zumramomm Berivankuru zaten Dr sağlık ocağının verdiğini artık kullanma hiç faydası yok dedi .kan şurubu ve vitamin verdi direk