Bu saatte içimi dökecek başka kimse yoktu kızlar. 23 günlük anneyim. Bebeğim sütümü boşaltamıyor galiba. 12. Günümde mastit oldum antibiyotik kullandım. Sıcak- sağ- soğuk yaparak, yani affedersiniz memenin canını çıkararak kurtuldum. Bitti sanırken hop dün yine geldi. Dün bütün gece ve gündüz yine uğraştik, yine bitti sandım. Ama bu gece yine aynı. Eşim sadece çok yoruldu biraz uyusun demiş. 3,5 saat sonra bebeğimi emzirmeye kalktım ki sağ göğsüm yine şiş yine acı içindeyim. Oğlum da pek emmedi süt gelmiyor herhalde. Şimdi yine sıcak koydum sağdıracağım az sonra. Ama canımdan can gidiyor artık; kaldıramıyorum. Memelerimi kesip atasım var. Çok mutsuz bir anneyim, canım açıyor elimde değil. Oğlum da kilo almıyor,evde tarttığıma göre. Sütümün faydası da yok yani. Saat 10da genel cerrah randevum var. Bir çare olur mu bilmiyorum. Ben ne yapacağımı hiç bilmiyorum. Belki bir dua eden olur, okuduğunuz için sağ olun