Arkadaşlar adetim de sıkıntı yaşıyorum genellikle geç oluyo yada olmuyo ve az önce bir kanlı mukus lu biraz parça geldi küçük bunu yaşayan var mı acaba düşünmekten yatmıyorum telefon dan bakıyorum ama bulamıyorum bişey adet öncesi olur mu ve biraz korkarak soruyorum bebeğin yerleşme kanaması mı acaba yardımcı olun lütfen yaşayan vardır ben yaşamadım da özür dilerim kusura bakmayın yazdım böyle ama endişeleniyorum birazda o yüzden