Sinemmacartay kusma varsa genelde mamanın yaramadığı söylenir, bizimde ilk etapta kusma fazla oluyordu ,mamayı değiştirdik sorun ortadan kalktı. Sizde doktorunuza danışın mamanizi değiştirin, inşallah sorun bu şekilde ortadan kalkar . Birde kusmamasi için bebeğinizi 90 derecelik açıyla emzirin , hemen gazını çıkarmayin bir beş dakika bekleyin ve reflü yatağında yatırın. Ama muhakkak her beslenme sonrası beş dakika sonra gazını çıkarın.